بهراد بهراد ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

my dear son

دوستت دارم

1393/3/18 8:05
نویسنده : sonia zahirodini
832 بازدید
اشتراک گذاری

بهراد مامان خیلی وقته اینقدر سرم شلوغه که نتونستم بیام و برات مطلبی بزارم

خیلی وقته مامان درگیره کارهای روزمره شده و وقت سرخاروندن هم نداره

خیلی وقته حسرت اینو دارم که یه دل سیر نگات کنم، یه دل سیر باهات بخندم و بازی کنم، یه دل سیر کنارت باشم ولی پسرکم چاره ای نیست، اینقدر این دنیا بی رحمه که اگه برای بقا و پیشرفت تلاش نکنی دائم باید درجا بزنی، وقتی تو رو نداشتم، وقتی بعضی اوقات با گریه از خدا تو رو می خواستم، خیلی فکرا تو سرم بود خیلی آرزوها داشتم، با هم چه کارایی که نمی خواستیم بکنیم، ولی بازم خدا رو شکر می کنم که تو رو دارم، با دیدنت تمام خستگیم در می ره، امید به زندگیم بر می گرده، چند وقته تصمیم گرفتم کار نکنم و باهات بیشتر وقت بگذرونم، دوست دارم کیف کنم از دیدنت بزرگ شدنت، حسرت خیلی از حرفایی رو که می زنی و نیستم که بشنوم رو دارم، حسرت کارای بامزت رو دارم، حسرت شیرین زبونیاتو، من ببخش اگه تو روزمرگیام گم شدم، منو ببخش اگه مادر خوبی نیستم برات، منو ببخش اگه برات کم وقت می زارم، ولی اینو همیشه بدون پسرم من عاشقتم و برای اینکه تو بهترین زندگی رو داشته باشی نهایت تلاشم رو میکنم، من خودم رو به خاطر اینکه تو خوشبخت باشی فنا می کنم و از این کار هم اصلا ناراحت نیستم چون عاشقانه دوستت دارم

از خدا متشکرم که بزرگترین و زیباترین حس دنیا رو که حس مادر شدنه تو وجودم گذاشته، از خدا متشکرم که تو رو به لحظه های بی امیدم هدیه داده، از خدا به خاطر بودنت متشکرم

از خدا می خوام که تمام فرشته هاشو برای محافظت از تو از الان تا ابد جمع کنه، از خدا می خوام هیچ وقت نزاره تنها باشی، از خدا می خوام که همیشه سالم و خوشبخت و موفق باشی

دوستت دارم پسرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد